ZPĚT NA WWW.ISD.CZ
ALGORITMY A PROGRAMOVÁNÍ
Tato stránka byla vytvářena jako diplomová práce a je kompletně
zaměřená ke studiu algoritmizace a programování pod operačním systémem
MS-DOS. Zaměříme se na možnosti strukturovaného, modulárního a objektově orientovaného programování v tomto systému v prostředí Borland Pascalu 7.0.
Obsah:
- Úvod
- Algoritmus a jeho vlastnosti
- Programování a programovací
jazyk
- Základní struktura programu
- Základní pojmy
- Identifikátory
- Konstanty
- Proměnné
- Výrazy
- Strukturované programování
- Datové typy (na úvod)
- Datový typ Integer
- Datový typ Real
- Datový typ Char
- Datový typ String
- Povolené řídící struktury
- Sekvence příkazů
- Větvení
- Cykly
- Cyklus FOR
- Cyklus WHILE
- Cyklus REPEAT
- Přepínače
- Datové typy
- Jednoduché datové typy
- Datový typ Integer
- Datový typ Boolean
- Datový typ Char
- Datový typ Výčet
- Datový typ Interval
- Datový typ Real
- Strukturované datové typy
- Datový typ Pole
- Datový typ String
- Datový typ Záznam
- Datový typ Množina
- Datový typ Soubor
- Procedury a funkce
- Procedury a funkce - úvod
- Procedury a funkce bez parametrů
- Procedury a funkce s parametry -
volání procedur a funkcí
- Rekurzivní procedury a funkce
- Deklarace FORWARD
- Deklarace EXTERNAL
- Deklarace INLINE
- Deklarace ASM
- Procedury a funkce jako parametry
- Modulární programování
- Unity CRT, SYSTEM, GRAPH, DOS,
OVERLAY, PRINTER
- Unita CRT
- Unita SYSTEM
- Unita GRAPH
- Unita DOS
- Unita OVERLAY
- Unita PRINTER
- Vlastní unity
- Dynamické datové struktury
- Dynamické datové struktury a
dynamické proměnné
- Datový typ Ukazatel
- Zásobník
- Fronta
- Seznam
- Stromy
- Třídění
- Bubble Sort
- Shaker Sort
- Insert Sort
- Select Sort
- Shell Sort
- Quick Sort
- Heap Sort
- Radix Sort
- Merge Sort
- Vyhledávání
- Vyhledávání v nesetříděné
posloupnosti
- Vyhledávání v setříděné
posloupnosti
- Objektově orientované programování
- Úvod
- Obalení
- Dědičnost
- Polymorfismus
- Statické a virtuální metody
- Dynamické objekty
- Sbírka úloh
- Odkazy na podobnou tématiku
- Tvorba her
- Grafické programování
- Hudba, zvuk
- Zdrojové kódy
- Kompilátory
- Pascal for Windows
- Manuály a jiné informace, Pascal
info, FAQ
- BGI ovladače grafických karet
- Diskusni skupiny
- Vyhledávače
- Seznam použité literatury
Tento dokument je možno volně šířit pouze jako celek.
Copyright © 1999 Padrta David. Všechna práva vyhrazena.
Aktualizováno: 06. září 2001.